Program za izdajanje računov za sodobne podjetnike
04. 07. 2025 ob 10:58
Enostaven program za izdajanje računov za mobilne in sodobne podjetnike. Brez zapletov, brez drage opreme.
V sodobnem poslovnem okolju šteje vsaka sekunda. Podjetniki si ne morejo več privoščiti zamudnega ročnega izdajanja računov, saj to ne le jemlje čas, temveč tudi povečuje možnost napak. Digitalizacija poslovanja je tako rekoč nujna, še posebej na področju maloprodaje, gostinstva in storitvenih dejavnosti. Uporaba naprednega orodja, kot je program za izdajanje računov, je danes postala standard za učinkovito, zakonito in pregledno poslovanje.
Računi morajo biti izdani hitro, natančno in skladno s predpisi. To pomeni, da mora sistem zagotavljati tako enostavno izdajo računov kot tudi podporo za davčno potrjevanje računov. Poleg tega mora biti prilagodljiv, intuitiven in delovati tudi ko povezava z internetom ni na voljo. Prilagodljivost na različne vrste naprav in mobilnost rešitev pa omogočata, da podjetnik lahko izda račun kadarkoli in kjerkoli.
Napredne rešitve za računanje v praksi
Shopsy je slovensko podjetje, ki razvija celovit maloprodajni informacijski sistem, zasnovan posebej za mikro in mala podjetja. Sestavljata ga Shopsy Office (zaledna pisarna) in mobilna davčna blagajna, ki deluje na sistemih Windows, Android in iOS. Ključna prednost je v tem, da sistem ne zahteva lastne strojne opreme – uporabnik lahko uporablja obstoječ telefon, tablico ali računalnik. Podprtih je veliko modelov tiskalnikov in naprav, kar poveča dostopnost in zmanjša stroške.
Zaledna pisarna Shopsy omogoča redno posodabljanje in sinhronizacijo podatkov s terena. Mini davčna blagajna deluje tudi brez internetne povezave, saj zagotavlja izdajo računa offline in zakonsko fiskalizacijo v roku 48 ur. Podatki se nato samodejno prenesejo v sistem Shopsy Office, kjer so pripravljeni za nadaljnjo obdelavo ali poročanje FURS-u.
Rešitev zagotavlja uporabo neomejenega števila blagajn v enem podjetju, kar je ključno za dejavnosti z več lokacijami ali mobilnimi ekipami.
Prilagodljiv vmesnik in optimizacija dela
Shopsy izstopa z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, ki omogoča hitro izbiro izdelkov in storitev z uporabo slikovnega prikaza, iskanja po opisu ali črtni kodi ter personalizacijo videza blagajne.
Vmesnik je močno prilagodljiv:
● Izdelkom in storitvam lahko spreminjate ime in ceno,
● dodajate poslovne partnerje,
● spreminjate davčne skupine na posamezni postavki,
● nastavite vtičnike na hitre gumbe.
To pomeni, da se lahko sistem prilagodi vsaki specifični panogi – od gostinstva do osebnih storitev.
Mobilnost, raznolikost plačil in dodatne funkcionalnosti
Mini davčna blagajna Shopsy je resnično prenosna. Omogoča uporabo več računov hkrati, vodenje menjalnine, in izdajo različnih vrst dokumentov (računi, prejemki, izdatki, poročila, salda blagajne itd.). Na voljo so tudi funkcije za pošiljanje računov po e-pošti, podpisovanje računov ter dodajanje opomb ali darilnih potrdil.
Mini blagajna podpira različna plačilna sredstva: gotovina, kartice, boni, deljena ali odložena plačila. Uporabnik lahko prilagodi glavo, nogo ali logotip računa, vključujoč s posebnimi sporočili za kupce.
Za bolj zahtevne uporabnike so na voljo tudi dodatni vtičniki, kot je koledar za upravljanje rezervacij in zasedenosti.
Praktična uporaba v različnih panogah
Shopsy se v praksi uporablja v različnih poslovnih okoljih, kot so:
● Frizerski in kozmetični saloni, kjer se lahko računi vežejo na posameznega zaposlenega,
● gostinski obrati z več blagajnami,
● terenske storitve, kjer je ključna mobilnost in zanesljivost kljub odsotnosti stalne internetne povezave,
● trgovine z večjim obsegom izdelkov, kjer je pomembna hitrost in enostavno iskanje.
Shopsy s svojo rešitvijo omogoča podjetnikom in obrtnikom, da upravljajo račune, stranke in davčne obveznosti hitro, preprosto in zakonito. Takšen sistem ni zgolj programska oprema, ampak orodje, ki podjetju omogoči pregled nad poslovanjem in povečano učinkovitost pri vsakodnevnih opravilih.
Ključne besede: program za izdajanje računov